poniedziałek, 30 czerwca 2014

LAST MONTH : JUNE

That's the end of the second months after I started my blog's journey.
Yesterday I had an idea .At the end of each months I'll prepare post
of tittle "LAST MONTH" .This post will be reminded all the designs,
outfit and other posts of the month.I think when this is good idea.
What do you think ? :)
I forgot to add that because of the a lot of views
my blog abroad I decided that I'll post here
entries in the two languages: Polish and English. Everything I here
I put is translated by myself , so I apologize in advance for
small bugs... :))
To już koniec 2 miesiąca odkąd rozpoczęłam moją blogową przygodę .
Wczoraj nasunął mi się do głowy pewien pomysł. Pod koniec każdego
miesiąca będę przygotowywać post pod tytułem "LAST MONTH" (OSTATNI
MIESIĄC). Post ten będzie przypominał wszystkie stylizacje, pomysły
i inne wpisy z danego miesiąca. Myślę ,że to dobry pomysł.
Co myślicie ? :)
I zapomniałam jeszcze dodać ,że ze względu na dużo ilość wyświetleń
mojego bloga za granicą zdecydowałam się ,że będę tutaj umieszczać
wpisy w 2 językach : polskim i angielskim . Wszystko co tutaj
zamieszczam, tłumaczę osobiście ,więc z góry przepraszam za
drobne błędy .... :))
 
Przed wyjściem :))
Piękne Los Angeles <3 Na te zdjęcie przypadkowo natrafiłam w internecie .
Piękne niebo nad B-B <3
 
 TRENING KARATEKÓW W DOJO :))
 
Pozdrawiam :)
Greetings :)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz