sobota, 28 czerwca 2014

Somethink about Dojo

Po weekendzie spędzonym w tak niesamowitym miejscu , zdecydowałam się zrobić dla Was krótką fotorelacje z mojego pobytu.
Myślę ,że na pewno Wam się zdjęcia spodobają i tak samo jak ja zauroczycie się krajobrazem.
Dojo Stara Wieś to japońska wioska położona za Częstochową.Znajduje się tu centrum japońskich sztuk walki (dojo), herbaciarnia, jacuzzi, sauna parowa, piękne jeziorko oraz bardzo smaczna restauracja.
Nigdy nie wiadomo na kogo trafisz , ja miałam taką przyjemność i spotkałam aktora Marcina Bosaka  ( znany z np. "Londyńczyków" , ''Czas Honoru", ''M jak Miłość'' , "Tancerze" , "80 milionów"). Aktor ten jest karateką ma on brązowy pas. Na terenie dojo wypoczywała razem z synem .
A teraz czas na zdjęcia !












Magiczne miejsce <3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz